سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهارت های غواصی

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

تنفس از دستگاه تنفس مجدد کاملاً یکسان است ، با این تفاوت که کار تنفس عمدتا تحت تأثیر مقاومت جریان در حلقه تنفس است. این امر تا حدی به دلیل جاذب دی اکسیدکربن موجود در دستگاه اسکرابر است و به فاصله عبور گاز از مواد جاذب و اندازه شکاف بین دانه ها و همچنین ترکیب گاز و فشار محیط مربوط می شود. آب موجود در این حلقه می تواند مقاومت در برابر جریان گاز از طریق دستگاه اسکرابر را بسیار افزایش دهد. تنفس کم عمق یا پرش در یک دستگاه تنفس مجدد حتی کمتر نقطه دارد زیرا این حتی باعث صرفه جویی در مصرف گاز نمی شود و هنگامی که مجموع حجم حلقه و حجم ریه ثابت بماند ، اثر بر شناوری ناچیز است.
الگوی تنفس تنفس های آهسته و عمیق که سرعت گاز را محدود می کند و در نتیجه جریان متلاطم در مجاری هوا است ، کار تنفس را برای یک ترکیب مخلوط گاز و چگالی و حجم دقیقه تنفسی به حداقل می رساند.

 مهارت های غواصی

پرچم "Diver Down" که از یک قایق غواصی به اهتزاز درآمده است ، هنگام غواصی در آب ، به کشتی های آبی سطح هشدار می دهد. به پرچم Diver down مراجعه کنید.
محیط زیر آب ناآشنا و خطرناک است و برای اطمینان از ایمنی غواص باید مراحل ساده و در عین حال لازم را دنبال کرد. حداقل سطح معینی از توجه به جزئیات و پذیرش مسئولیت در قبال ایمنی و بقای شخص مورد نیاز است. بیشتر این روش ها ساده و سرراست هستند و برای غواص باتجربه به طبیعت دوم تبدیل می شوند ، اما باید آموخته شوند و مانند توانایی راه رفتن یا صحبت کردن ، به صورت خودکار و بدون عیب عمل کنند. بیشتر اقدامات ایمنی برای کاهش خطر غرق شدن در نظر گرفته شده و بسیاری از موارد دیگر برای کاهش خطر فشار خون و بیماری رفع فشار هستند. در بعضی از برنامه ها گم شدن یک خطر جدی است و روشهای خاصی برای به حداقل رساندن خطر دنبال می شود.


هدف از برنامه ریزی غواصی این است که اطمینان حاصل شود غواصان از منطقه راحتی یا مهارت خود و یا از ظرفیت ایمن تجهیزات خود فراتر نروند و شامل برنامه ریزی گاز برای اطمینان از کافی بودن میزان گاز تنفسی برای حمل کافی باشد. حوادث غیرقابل پیش بینی.