سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در چه صورت مسابقه کشتی باطل می شود؟

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

در حالی که داور "بیهوش" باقی می ماند ، کشتی گیران آزاد هستند که قوانین را نقض کنند تا زمانی که او احیا شود یا جایگزین شود. در برخی موارد ، یک داور ممکن است شخصی را با این فرض که این کشتی گیر است که او را ناک اوت کرده است ، رد صلاحیت کند. بیشتر ناک اوت های داوری به گونه ای ترتیب داده شده است که یک کشتی گیر ، معمولاً یک پاشنه پا ، بتواند برتری کسب کند. به عنوان مثال ، یک کشتی گیر ممکن است با سرعت کمتری به داور شلاق بزند و برای مدت کوتاهی رفرنس را از بین ببرد.

در آن دوره موقت ، یک کشتی گیر ممکن است حریف خود را برای سه شمارش سنجاق کند و در این مسابقه برنده شود اما به دلیل اینکه داور کم باشد (بعضی اوقات ، یک داور دیگر از پشت صحنه به سرعت شروع به کار می کند تا شمارش را انجام دهد ، اما تا آن زمان ، کشتی گیر دیگر وقت کافی داشته است تا با رضایت خودش پا به زمین بگذارد). در بیشتر مسابقات ، یک عنوان قهرمانی به طور معمول نمی تواند از طریق محرومیت ، دست خود را تغییر دهد. این قانون در شرایط خاص به صراحت در یک مسابقه عنوان اجرا می شود.

اگر تمام شرکت کنندگان در یک مسابقه دستورالعمل های داور را نقض کنند ، ممکن است مسابقه با یک رد صلاحیت مضاعف به پایان برسد ، در حالی که هر دو کشتی گیر یا تیم (در یک مسابقه برچسب تیم) رد صلاحیت شده اند. این مسابقه اساساً باطل می شود و به آن تساوی یا در بعضی موارد شروع مجدد یا همان مسابقه که در نمایش به ازای هر نمایش یا نمایش شب بعد برگزار می شود ، گفته می شود. اما گاهی اوقات ، اگر این اتفاق در مسابقه ای برای تعیین رقیب عنوان قهرمانی یک پاشنه پا رخ دهد ، قهرمان مجبور می شود برای کسب عنوان به طور همزمان با هر دو حریف روبرو شود. معمولاً محرومیت مضاعف توسط همکاران کشتی پاشنه در یک مسابقه بین دو کشتی گیر روبرو برای تعیین حریف ایجاد می شود.