سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مسابقات داخلی فوتبال

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت


مسابقات داخلی

 جغرافیای فوتبال انجمن و جغرافیای فوتبال انجمن زنان
بازی 2009 رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا اسپانیا. این بازی که به ال کلاسیکو معروف است ، یکی از مشهورترین ها در ورزش است.

نهادهای حاکم در هر کشور سیستم های لیگ را در یک فصل داخلی ، به طور معمول شامل چندین بخش ، که در آن تیم ها در طول فصل بسته به نتایج امتیاز کسب می کنند ، اداره می کنند. تیم ها در جدول قرار می گیرند ، آنها را با توجه به امتیازات به ترتیب قرار می دهند. به طور معمول ، هر تیم در هر دوره از مسابقات ، در مسابقات دور رفت و برگشت ، در لیگ و تیم های دیگر در لیگ خود با تیم های دیگر بازی می کند. در پایان یک فصل ، تیم برتر قهرمان اعلام می شود. چند تیم برتر ممکن است به یک دسته بالاتر صعود کنند و یک یا چند تیم در انتهای جدول به دسته پایین تر سقوط کنند.

فیفا هنوز نمی خواست بازی های المپیک با جام جهانی رقابت کند ، بنابراین مصالحه ای انجام شد که به تیم های آفریقا ، آسیا ، اقیانوسیه و CONCACAF اجازه می داد تا قوی ترین طرفهای حرفه ای خود را به دست آورند ، در حالی که تیم های UEFA و CONMEBOL را به بازیکنانی که در یک بازی نکرده اند محدود می کند. جام جهانی. از سال 1992 مردان رقیب باید زیر 23 سال داشته باشند و از سال 1996 ، بازیکنان زیر 23 سال ، با سه بازیکن بالای 23 سال ، به ازای هر تیم مجاز هستند. یک مسابقات زنان در سال 1996 اضافه شد. در مقابل مسابقات مردان ، طرف های بین المللی کامل و بدون محدودیت سنی در مسابقات المپیک زنان بازی می کنند.

بعد از جام جهانی ، مهمترین مسابقات بین المللی فوتبال ، مسابقات قهرمانی قاره است که توسط هر کنفدراسیون قاره برگزار می شود و بین تیم های ملی به رقابت می پردازد. این مسابقات قهرمانی اروپا (UEFA) ، کوپا آمریکا (CONMEBOL) ، جام ملت های آفریقا (CAF) ، جام ملت های آسیا (AFC) ، جام طلای CONCACAF (CONCACAF) و جام ملت های OFC (OFC) است. جام کنفدراسیون های فیفا با برندگان هر شش قهرمانی قاره ، قهرمان فعلی جام جهانی فیفا و کشوری که میزبان جام جهانی بعدی بود ، مورد مناقشه قرار گرفت. این مسابقات به طور کلی به عنوان یک تورنمنت گرم کننده برای جام جهانی فیفا در نظر گرفته می شد و از اعتبار و اعتبار همان جام جهانی برخوردار نبود. مسابقات پس از نسخه 2017 متوقف شد.

معتبرترین رقابت ها در فوتبال باشگاهی ، مسابقات قهرمانی قاره مربوطه است که به طور کلی بین قهرمانان کشور ، به عنوان مثال لیگ قهرمانان یوفا در اروپا و کوپا لیبرتادورس در آمریکای جنوبی برگزار می شود. برندگان هر یک از مسابقات قاره ای در جام جهانی باشگاه های فیفا شرکت می کنند.