سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تزریق روغن به عضلات در بدنسازی

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

رشد عضلات در بزرگسالان مسن تر از بزرگترها به دلیل پیری بیولوژیکی دشوارتر است ، که منجر به تغییرات متابولیکی زیادی می شود که برای رشد عضلات مضر است. به عنوان مثال ، با کاهش سطح هورمون رشد و تستوسترون. برخی از مطالعات بالینی اخیر نشان داده است که درمان با دوز کم HGH برای بزرگسالان مبتلا به کمبود HGH باعث افزایش ترکیب بدن با افزایش توده عضلانی ، کاهش توده چربی ، افزایش تراکم استخوان و قدرت عضلانی ، پارامترهای قلبی عروقی را بهبود می بخشد و کیفیت زندگی بدون طرف مهم را تحت تأثیر قرار می دهد اثرات.

در جوندگان ، از بین بردن بیان ژن متالوتیونئین باعث فعال شدن مسیر Akt و افزایش اندازه میوتوب ، در هیپرتروفی فیبر نوع IIb و در نهایت در قدرت عضلانی می شود.

تزریق روغن به عضلات

یک روند اخیر در بدن سازی تزریق سنتول به عضلات برای ایجاد برآمدگی های بزرگتر یا تزریق PMMA به عضلات برای شکل دادن به آنها است. استفاده از PMMA برای شکل دادن به عضلات در ایالات متحده ممنوع است.  با این حال ، استفاده از سنتول غیرقانونی نیست.

روغن تقویت کننده سایت که اغلب سانتول یا سنتول نامیده می شود (هیچ ارتباطی با مارک دهانشویه Synthol ندارد) ، به روغنهایی که برای افزایش اندازه یا تغییر شکل به عضلات تزریق می شوند ، اطلاق می شود. برخی از بدنسازان ، به ویژه در سطح حرفه ای ، عضلات خود را با چنین مخلوط هایی تزریق می کنند تا از ظاهر عضله رشد یافته تقلید کنند ، درصورتی که ممکن است غیر متناسب یا فاقد آن باشد. این به عنوان "کرک" شناخته می شود. سنتول 85? روغن ، 7.5? لیدوکائین و 7.5? الکل است.  این محدودیت ندارد و مارکهای زیادی در اینترنت موجود است.  استفاده از روغن تزریق شده برای تقویت ظاهر عضلات در بین بدنسازان معمول است ،  علی رغم این واقعیت که سنتول می تواند باعث آمبولی ریه ، آسیب عصبی ، عفونت ، لیپوپرانولومای اسکلروزان ، سکته مغزی ،  و تشکیل گرانولومای پر از روغن ، کیست یا زخم در عضله. موارد نادر ممکن است برای جلوگیری از آسیب بیشتر به عضله و یا جلوگیری از از دست دادن زندگی ، نیاز به مداخله جراحی داشته باشد.

روغن کنجد غالباً در چنین مخلوطهایی استفاده می شود که می تواند باعث واکنشهای آلرژیک مانند واسکولیت شود.

از آنجا که عضله تزریق شده در واقع رشد خوبی ندارد ، ممکن است تحت نیروی جاذبه افتاده باشد.