سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تکنیک پرس نیمکت در ورزش پاورلیفتینگ

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

پرس نیمکت

در پاورلیفتینگ در حالی که پشت او روی نیمکت قرار گرفته است ، بالابر میله بارگیری شده را از طول بازو می گیرد. بالابر میله را به سمت سینه پایین می آورد. وقتی میله روی سینه بی حرکت می شود ، داور یک دستور فشار می دهد. سپس داور "Rack" را صدا می کند و با بازگشت وزن به قفسه ، بالابر کامل می شود.

قسمت جلوی نیمکت باید روی سکو رو به روی سر داور قرار بگیرد.
بالابر باید در حالت تماس با شانه ها و باسن در تماس با سطح صاف نیمکت قرار بگیرد. کفش یا انگشتان بالابر باید با سکو یا سطح زمین تماس کامل داشته باشند. موقعیت سر اختیاری است.
برای رسیدن به پایه محکم ، بالابر از هر ارتفاعی ممکن است از دیسک ها یا بلوک ها برای ایجاد سطح سکو استفاده کند. هر کدام از روش ها انتخاب شود ، کفش ها باید با سطح تماس کامل داشته باشند. در صورت استفاده از بلوک ، نباید بیش از 45 سانتی متر در 45 سانتی متر باشد.

بیش از پنج و حداقل از دو لودر / ردیاب حضور ندارند. بالابر ممکن است از یک یا چند نفر از مشخص کننده های تعیین شده کمک بگیرد یا یک شوینده شخصی برای برداشتن میله از قفسه ها استفاده کند. در هنگام بالابر فقط لکه های مشخص شده می توانند روی سکو باقی بمانند. بلند کردن باید به طول بازو باشد و تا سینه پایین نباشد. یک ردیاب مشخص شده ، با ایجاد یک بلند کردن وسط ، باید بلافاصله ناحیه مقابل داور اصلی را پاک کند و به هر دو طرف میله حرکت کند. اگر ردیاب شخصی بلافاصله از ناحیه سکو خارج نشود و یا به هر روشی حواس او را پرت کند یا مانع مسئولیت داوران شود ، داوران ممکن است تشخیص دهند که بالابر غیرقابل قبول است ، و توسط داوران اعلام می شود "بدون بالابر" و به آنها سه رنگ قرمز داده می شود چراغ ها

فاصله دستها از 81 سانتی متر بیشتر نیست ، بین انگشتان اندازه گیری می شود. میله باید دارای علامت گذاری ماشین یا نوار محیطی باشد که این حداکثر میزان گرفتن را نشان دهد. اگر بالابر باید از نوار افست یا نابرابر استفاده کند ، در نتیجه یک دست در خارج از مارک یا نوار قرار می گیرد ، وظیفه بالابرها است که این موضوع را به داور سر توضیح دهند و قبل از تلاش اجازه بازرسی از چسب مورد نظر را بدهند. . اگر این کار تا زمانی که بالابر روی سکوی یک تلاش رسمی قرار نگرفته باشد ، هرگونه توضیح و / یا اندازه گیری لازم در زمان بالابر برای آن تلاش انجام می شود. گرفتن معکوس یا کاغذ ممنوع ، و همچنین گرفتن بدون انگشت ممنوع است.