سفارش تبلیغ
صبا ویژن

داور مسابقات اسکواش

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

داور
داور معمولاً موقعیت معتبری است که توسط باشگاه یا لیگ اسکواش اختصاص داده می شود. داور با هرگونه درگیری یا تداخل برخورد می کند. داور همچنین ممکن است به دلیل آداب نامناسب در مورد رفتار یا قوانین ، امتیاز یا بازی را از شما بگیرد. داور همچنین معمولاً مسئول امتیازدهی بازی ها است. در مسابقات حرفه ای معمولاً از سه داور استفاده می شود. داور مرکزی وظیفه دارد نمره را بخواند و با دو داور کناری تصمیم گیری کند.
تداخل همچنین زمانی اتفاق می افتد که ضربه بازیکن قبل از برخورد به دیوار جلویی به حریف خود برخورد کند. اگر توپ هنگام برخورد به حریف به سمت دیواره کناری حرکت می کرد ، یا اگر قبلاً به دیواره کناری برخورد کرده بود و مستقیماً به دیواره جلویی می رفت ، معمولاً مجاز است. با این حال ، این ضربه به بازیکنی وارد می شود که اگر توپ مستقیماً به طرف دیوار جلویی حرکت می کرد ، وقتی توپ به حریف برخورد می کرد ، توپ را بزند ، بدون اینکه ابتدا به دیواره کناری برخورد کند.
به طور کلی پس از ضربه بازیکن به توپ ، هر دو بازیکن بی حرکت می مانند. اگر بازیکن ضربه خورده مستقیماً در مقابل بازیکنی که توپ را اصابت کرده ایستاده باشد ، سکته مغزی را از دست می دهد. اگر او مستقیم در جلو نباشد ، اجازه بازی داده می شود. اگر تشخیص داده شود که بازیکنی که توپ را می زند عمداً سعی در زدن حریف خود دارد ، سکته مغزی را از دست می دهند. یک استثنا هنگامی اتفاق می افتد که بازیکنی که توپ را می زند "برگشته" باشد ، یعنی اجازه می دهد توپ از یک طرف عبور کند ، اما بعد از بیرون آمدن از دیوار پشت آن را به طرف دیگر می زند. در این موارد ، سکته به بازیکنی می رسد که توپ به او ضربه زده است.