سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تأثیر کاراته در کره

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

 
فرانسه کاراته  در سال 1964 توسط Tsutomu Ohshima ایجاد شد. این سازمان به یکی دیگر از سازمان های او ، کاراته شوتوکان آمریکا (SKA) وابسته است. با این حال ، در سال 1965 تایجی کاز به همراه انوئدا و شیرای از ژاپن آمدند که به ترتیب به انگلیس و ایتالیا رفتند و کاراته تحت تأثیر JKA قرار گرفت.
ایتالیا هیروشی شیرای ، یکی از مربیان اصلی که توسط JKA به همراه کاسه ، انوئدا و کانازاوا به اروپا اعزام شده بود ، در سال 1965 به ایتالیا نقل مکان کرد و به سرعت یک محوطه شوتوکان ایجاد کرد که باعث ایجاد چندین مربی شد که به زودی آنها سبک را در سراسر کشور گسترش دادند. تا سال 1970 کاراته شوتوکان به غیر از جودو ، گسترده ترین ورزش رزمی در ایتالیا بود.
سبک های دیگری مانند Wado Ryu ، Goju Ryu و Shito Ryu در ایتالیا وجود دارد و به خوبی تثبیت شده است ، در حالی که Shotokan همچنان محبوب ترین است.
کره تحت حکومت ژاپن به دلیل درگیری های گذشته بین کره و ژاپن ، به ویژه در زمان اشغال کره توسط ژاپنی ها در اوایل قرن 20 ، تأثیر کاراته در کره یک موضوع بحث برانگیز است. کره از سال 1910 تا 1945 توسط امپراتوری ژاپن ضمیمه شد. در این زمان بود که بسیاری از استادان هنرهای رزمی کره ای در قرن بیستم در معرض کاراته ژاپن قرار گرفتند. پس از به دست آوردن استقلال از ژاپن ، بسیاری از مدارس هنرهای رزمی کره که در دهه های 1940 و 1950 افتتاح شد ، توسط استادانی تاسیس شد که به عنوان بخشی از آموزش های رزمی خود در ژاپن کاراته آموزش دیده بودند.
وون کوک لی ، دانشجوی کره ای فوناکوشی ، پس از پایان اشغال کره توسط ژاپنی ها در سال 1945 ، اولین مدرسه هنرهای رزمی را تأسیس کرد که Chung Do Kwan نام داشت. لی که زیر نظر Gichin Funakoshi در دانشگاه Chuo تحصیل کرده بود ، تکیون ، کونگ فو و کاراته را در هنرهای رزمی گنجانده بود که به او آموخت "Tang Soo Do" ، آوانویسی کره ای از شخصیتهای چینی برای "Way of Chinese Hand" (? ?).