سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فشار برای فرصت تهاجم در پینگ پنگ

سایت شرط بند دنیا جهان بخت

از آنجا که سرعت هدف اصلی این ضربه است ، چرخش روی توپ اغلب کم است ، اگرچه می توان آن را نیز اعمال کرد. یک بازیکن تهاجمی تنیس روی میز ، یک رالی را به عنوان سازه ای برای پیروزی در نظر می گیرد. Smash بیشتر با چسب نگهدارنده قلم استفاده می شود.
سکته های دفاعی
فشار دادن

فشار (یا "برش" در آسیا) معمولاً برای زنده نگه داشتن نقطه و ایجاد فرصت های تهاجمی استفاده می شود. یک فشار شبیه یک تکه تنیس است: راکت در زیر توپ بریده می شود ، پشت چرخ می دهد و باعث می شود توپ به آرامی به سمت دیگر میز حرکت کند. حمله ممکن است برای حمله دشوار باشد زیرا پشت چرخش توپ باعث می شود با ضربه زدن به راکت حریف به سمت میز بیفتد. برای حمله به یک فشار ، یک بازیکن معمولاً باید حلقه کند (اگر فشار طولانی باشد) یا آن را دور بزند (اگر فشار کوتاه باشد) توپ را از روی تور برگرداند. اغلب اوقات ، بهترین گزینه برای مبتدیان این است که به راحتی توپ را به عقب برگردانید و در نتیجه رالی های فشار آور ایجاد کنید. در برابر بازیکنان خوب ، این ممکن است بدترین گزینه باشد زیرا حریف با یک حلقه مقابله می کند و بازیکن اول را در موقعیت دفاعی قرار می دهد. هل دادن در بعضی شرایط می تواند مزایایی داشته باشد ، مثلاً وقتی حریف اشتباهات راحتی انجام می دهد.
تکه کردن

chop یک تدافعی است که به عنوان پشتیبان عقب است و درایو حلقه تهاجمی است. [56] خرد کردن اساساً فشار بزرگتر و سنگین تری است که از میز به خوبی برمی گردد. صورت راکت در درجه اول به صورت افقی ، شاید کمی به سمت بالا باشد و جهت حرکت مستقیم است. هدف از یک دفاعی دفاعی این است که تاپسین ضربه حریف را با چرخش عقب مطابقت دهید.