سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه نگه داشتن راکت پینگ پنگ در دست

سایت شرط بند دنیا جهان بخت


دست دادن

گرفتن shakehand به این دلیل نامیده می شود که راکت به گونه ای گرفته می شود که گویی شخصی در حال دست دادن است. گرچه گاهی اوقات به عنوان "تنیس" یا "غربی" نامیده می شود ، اما هیچ ارتباطی با گرفتن تنیس غربی ندارد ، که در ساحل غربی ایالات متحده آمریکا که در آن راکت 90 درجه چرخانده می شود ، محبوب شد و با آن بازی کرد مچ دست چرخید به طوری که در اثر ضربه ، انگشتان دست به سمت هدف قرار گرفتند. در تنیس روی میز ، "وسترن" به کشورهای غربی اطلاق می شود ، زیرا این گریزی است که بازیکنان بومی اروپا و آمریکا تقریباً به طور انحصاری استفاده می کنند.

سادگی و تطبیق پذیری دسته Shakehand ، همراه با پذیرش مربیان سطح بالای چینی مبنی بر اینکه باید از سبک بازی اروپایی تقلید کرد و علیه آن آموزش دید ، آن را به عنوان یک چسب معمول حتی در چین تثبیت کرده است. در حال حاضر بسیاری از بازیکنان کلاس جهانی اروپایی و آسیای شرقی از دسته لرزاننده استفاده می کنند ، و به طور کلی پذیرفته شده است که یادگیری لرزاننده راحت تر از دارنده قلم است ، و به طیف گسترده تری از سبک های بازی اعم از تهاجمی و دفاعی امکان پذیر است.
سیمیلر

چسب Seemiller به دلیل قهرمان تنیس روی میز آمریکایی ، دنی Seemiller ، که از آن استفاده کرده است ، نامگذاری شده است. با قرار دادن انگشت شست و انگشت اشاره در دو طرف پایین سر راکت و نگه داشتن دسته با بقیه انگشتان به دست می آید. از آنجا که فقط یک طرف راکت برای ضربه زدن به توپ استفاده می شود ، می توان دو نوع لاستیک متضاد را روی تیغه قرار داد و این مزیت "پیچاندن" راکت برای فریب حریف است. Seemiller لاستیک وارونه را با لاستیک ضد چرخش جفت کرد. امروزه بسیاری از بازیکنان لاستیک معکوس و لاستیک بلند را ترکیب می کنند. گرفتن برای مسدود کردن ، به ویژه در قسمت عقب ، و برای حلقه های جلو از گلوله های پشتی استثنایی است.