سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وضعیت عضله های دست هنگام تیراندازی

سایت شرط بند دنیا جهان بخت

 

 

هنگامی که از کمان استفاده می شود ، عضلات قادر به انجام کار بسیار کندتر هستند ، در نتیجه نیروی بیشتر و کار بیشتری انجام می شود. این کار در کمان به عنوان انرژی پتانسیل الاستیک ذخیره می شود و هنگامی که رشته کمان آزاد می شود ، این انرژی ذخیره شده بسیار سریعتر از آن است که توسط ماهیچه ها تحویل داده شود ، در نتیجه سرعت بسیار بالاتر و از این رو ، مسافت بیشتری نیز به پیکان منتقل می شود. همین فرآیند توسط قورباغه هایی که از تاندون های الاستیک برای افزایش فاصله پرش استفاده می کنند ، استفاده می شود. در تیراندازی با کمان ، مقداری از انرژی از طریق هیسترزیس الاستیک پراکنده می شود و مقدار کلی آزاد شده هنگام شلیک کمان را کاهش می دهد.
از انرژی باقیمانده ، بعضی از آنها توسط اندام کمان و ریسمان کاهش می یابد. بسته به خاصیت کشش پیکان ، مقداری از انرژی نیز با فشرده سازی پیکان جذب می شود ، در درجه اول به این دلیل است که آزاد شدن ریسمان به ندرت با شاخه پیکان مطابقت دارد و باعث انعطاف آن به یک طرف می شود. این امر به این دلیل است که رشته کمان با سرعت بیشتری از باز شدن انگشتان کماندار شتاب می گیرد ، و در نتیجه برخی از حرکت های پهلو به رشته منتقل می شوند و از این رو فلش قفل می شود ، زیرا قدرت و سرعت کمان رشته را از انگشتان باز می کند.

حتی با وجود مکانیسم کمک به آزادسازی ، برخی از این تأثیرات معمولاً تجربه می شوند ، زیرا رشته همیشه سریعتر از قسمت نگهدارنده مکانیزم شتاب می گیرد. این باعث می شود که فلش در هنگام پرواز دچار نوسان شود - مرکز آن به یک طرف خم می شود و سپس طرف دیگر را به طور مکرر خم می کند و با ادامه پرواز فلش به تدریج کاهش می یابد.