سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وضعیت کماندار هنگام تیراندازی

سایت شرط بند دنیا جهان بخت

 

کماندار بازوی کمان را به سمت بیرون ، به سمت هدف نگه می دارد. آرنج این بازو باید به گونه ای چرخانده شود که آرنج داخلی عمود بر زمین باشد ، هرچند کمانداران با آرنج قابل انعطاف بیش از حد ، آرنج داخلی را به سمت زمین زاویه می دهند ، نمونه این کماندار کره ای جانگ یونگ هو است. این باعث می شود که بازو از مسیر رشته کمان خارج شود.

در شکل مدرن ، کماندار ایستاده ایستاده ، "T" را تشکیل می دهد. از عضلات ذوزنقه ای پایین کماندار برای کشیدن پیکان به نقطه لنگر استفاده می شود. برخی از کمان های مدرن که به حالت عادی باز می گردند مجهز به دستگاه مکانیکی موسوم به کلیک کننده هستند که با رسیدن آرچر به طول رسم صحیح صدای کلیک تولید می کند. در مقابل ، تیراندازان سنتی Longbow انگلیسی "وارد کمان می شوند" ، و همزمان با بازوی کمان و بازوی رشته ای نیرو را اعمال می کنند ، به ویژه هنگام استفاده از کمانهایی که وزن آنها از 100 پوند (45 کیلوگرم) تا بیش از 175 پوند (80 کیلوگرم) است . کمانهای سنتی به شدت انباشته (تکرار ، کمانهای بلند و مانند آن) بلافاصله پس از رسیدن به تساوی کامل در حداکثر وزن آزاد می شوند، در حالی که کمانهای ترکیبی به حداکثر وزن خود در حدود 1 ⁄ 2 اینچ (4 سانتی متر) آخر می رسند ، وزن نگهداری به طور قابل توجهی در قرعه کشی کامل. کمان های مرکب اغلب برای رسیدن به حداکثر دقت در مدت زمان کوتاهی در حالت قرعه کشی کامل نگه داشته می شوند.

پیکان به طور معمول با شل شدن انگشتان دست نقاشی آزاد می شود (رجوع کنید به رسم کمان) ، یا تحریک کننده کمک مکانیکی آزاد می شود. معمولاً هدف از انتشار این است که بازوی نقاشی را سفت و محکم نگه می دارد ، دست کمان را شل می کند و فلش با استفاده از عضلات کمر به عقب منتقل می شود ، در مقابل استفاده از حرکات بازو است. همچنین کماندار باید به عقب رفتن بدن خود توجه کرده یا بدن خود را دنبال کند ، زیرا ممکن است نشان دهنده اشکال در فرم (روش) باشد که بر دقت تأثیر می گذارد.