سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنده بازی دومینو

سایت شرط بند دنیا جهان بخت

 

 

در خانه های عمومی انگلیس و کلوپ های اجتماعی ، از یک نسخه نمره گذاری "5s-3s" استفاده می شود. این بازی معمولاً به صورت جفت (دو در مقابل دو) انجام می شود و به صورت مجموعه ای از "پایان" انجام می شود. در هر "پایان" ، هدف این است که بازیکنان یک دومینو را از دست خود به یک انتهای کسانی که قبلاً بازی کرده اند وصل کنند تا مجموع دومینوهای پایان بر پنج یا سه قابل تقسیم باشد. برای هر بار یک امتیاز به دست می آید که پنج یا سه به مجموع دو دومینو تقسیم می شود ، یعنی چهار در یک انتهای و پنج در انتهای دیگر نه می کند ، که بر سه سه تقسیم می شود و در نتیجه سه امتیاز حاصل می شود. دو برابر پنج در یک انتها و پنج در انتهای دیگر باعث می شود 15 ، که بر سه پنج بار قابل تقسیم است (پنج امتیاز) و قابل تقسیم بر پنج سه بار (سه امتیاز) در مجموع هشت امتیاز.

"پایان" وقتی یکی از بازیکنان بیرون باشد ، متوقف می شود ، یعنی همه دومینوهای خود را بازی کرده است. درصورتی که هیچ بازیکنی قادر به خالی کردن دست خود نباشد ، به نظر می رسد بازیکنی که کمترین دومینو را در دست دارد بیرون است و یک امتیاز کسب می کند. یک بازی متشکل از هر تعداد پایان با امتیازات جمع شده در انتها به سمت کل است. این بازی زمانی پایان می یابد که یکی از امتیازات کلی جفت از تعداد مشخصی از امتیازات بیشتر شود. نمره کل در حال اجرا اغلب در تخته cribbage نگهداری می شود. 5s-3s در تعدادی از لیگ های رقابتی در جزایر انگلیس بازی می شود.

تنوع و بازی
کتاب سوال-new.svg
این بخش عمدتا یا کاملاً به یک منبع متکی است. بحث مربوطه را می توان در صفحه بحث یافت. لطفا با معرفی نقل قول ها به منابع اضافی به بهبود این مقاله کمک کنید.
منابع را پیدا کنید: "دومینو" - اخبار · روزنامه ها · کتاب ها · دانشمند · JSTOR (ژوئن 2018)
به مدت 40 سال این بازی توسط چهار نفر انجام شده است ، و برنده اولین بازیکنی است که 150 امتیاز کسب کرده است ، در چند ضرب پنج ، با استفاده از 28 استخوان ، با استفاده از دفاع استراتژیک ریاضی و حمله انفجاری. گاهی اوقات ، با جفت شریک بازی شده است. ست دوتایی شش با 28 دومینو عرشه ترجیحی با کمترین ارزش نامگذاری قطعات بازی است.