سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوی های رنگی در ورزش پینت بال

سایت شرط بندی دنیا جهان بخت

در اواسط تا اواخر دهه 1980 ، مکانیک مارکرها شامل فشار هوای ثابت و عملکرد نیمه اتوماتیک بهبود یافتند. بهبودهای بیشتر شامل افزایش نرخ آتش سوزی بود. مخازن دی اکسید کربن (CO2) از 100 تا 1180 میلی لیتر (3.5 تا 40 اونس مایع ایالات متحده) ، و مخازن هوای فشرده یا نیتروژن در اندازه های مختلف و ظرفیت فشار تا 34000 کیلو پاسکال (5000 psi). استفاده از CO2 ناپایدار باعث آسیب به اجزای پنوماتیک فشار کم در داخل نشانگرهای الکترونیکی می شود ، بنابراین هوای فشرده پایدارتر توسط صاحبان این مارکرها ترجیح داده می شود.

گوی های رنگی (گلوله ای): گوی های رنگی ، مهماتی که در مارکر استفاده می شود ، کپسول های ژلاتینی کروی هستند که در درجه اول شامل پلی اتیلن گلیکول ، سایر مواد غیر سمی و محلول در آب و رنگ هستند. کیفیت توپ های رنگی به شکننده بودن پوسته توپ ، گردی کره و ضخامت پر کردن بستگی دارد. توپ های با کیفیت بالاتر تقریباً کروی هستند ، پوسته ای بسیار نازک برای تضمین شکستن ضربه ، و یک پر کننده ضخیم و با رنگ روشن که پنهان کردن یا پاک کردن آن در طول بازی دشوار است.

توپ های رنگی با بالاترین درجه نشاسته ذرت و پوسته های فلزی را در داخل پر می کنند تا یک "چلپ چلوپ" پر زرق و برق ایجاد کنند که در برابر هر رنگ زمینه کاملاً واضح است و پاک شدن آن سخت است. تقریباً تمام گویهای رنگی که امروزه استفاده می شوند قابل تجزیه بیولوژیک هستند. تمام موادی که در ساخت پینت بال استفاده می شود دارای کیفیت غذایی هستند و برای شرکت کنندگان و محیط زیست بی ضرر هستند. تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در تلاش بوده اند تا از رنگهای سنتی روغن پایه و پیشرانه گاز فشرده CO2 ، به یک فرمول دوستانه تر بر پایه آب و هوای فشرده دور شوند تا "دوستدار محیط زیست" شوند.